Kleine Wereldreiziger PLUS

Kunnen we je ergens mee helpen?

Staat je vraag er niet bij of heb je vragen of suggesties?  Mail naar info@kleinewereldreiziger.nl šŸ¤—




Zijn jullie telefonisch bereikbaar?

Wij zijn telefonisch niet bereikbaar, omdat we hebben gemerkt dat wij onze (potentiƫle) leden het beste verder kunnen helpen door via Kleine Wereldreiziger PLUS en e-mail beschikbaar te zijn.

Hoe kan ik jullie het snelste bereiken?

Door te mailen naar info@kleinewereldreiziger.nl. We streven ernaar om binnen 2 werkdagen te antwoorden.


FAQ - Producten & inloggen

Hoe kan ik korting krijgen als lid van PLUS?

Afhankelijk van je lidmaatschap bij Kleine Wereldreiziger PLUS krijg je meer of minder voordelen bij onze partners. We hebben een aantal vaste partners en daarnaast hebben we een aantal samenwerkingen die wisselen. Door gebruik te maken van deze kortingscodes verdien je met gemak je lidmaatschapsgeld van PLUS terug. Kijk op https://kleinewereldreiziger.nl/kortingen/ voor meer informatie.
TIP! Als je een PLUS Gratis lidmaatschap afsluit dan krijg je al korting bij onze partner Sunny Cars. Kijk voor meer informatie op https://kleinewereldreiziger.nl/lid-worden/

Ik krijg geen mail van jullie binnen.

Dat is vervelend, gelukkig altijd een oplossing! Meestal ligt het aan spamfilters en techniek dus controleer eerst even je spam en prullenbak. De snelste oplossing is om via https://leden.kleinewereldreiziger.nl/login de wachtwoord vergeten functie te gebruiken met het mailadres waarmee je hebt aangemeld.
Krijg je dan nog steeds geen mail van ons? Mail even naar info@kleinewereldreiziger.nl en dan kijken we met je mee. Zet in je mail je voornaam, achternaam, mailadres waarmee je je hebt aangemeld en factuurnummer (indien van toepassing). Dan kunnen wij verifiƫren of jij het bent en je verder helpen.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten.

Ga naar https://leden.kleinewereldreiziger.nl/login. Vul je mailadres in en klik op volgende stap. Klik hier op 'wachtwoord vergeten' en wacht op de automatische mail die we je sturen om je wachtwoord aan te passen om weer in te kunnen loggen bij Kleine Wereldreiziger PLUS. Mails kunnen wel eens in de spam of prullenbak terecht komen helaas.

Ik heb een gratis product aangevraagd, waar kan ik die vinden?

Als je een gratis product van ons hebt aangevraagd dan sturen wij alle informatie naar het mailadres wat je bij ons hebt ingevuld. Soms kan het zijn dat deze in je spam of prullenbak belandt of dat er een typfoutje is gemaakt. Kun je de mail niet vinden? Dan kun je een product altijd opnieuw aanvragen in ons shop via https://kleinewereldreiziger.nl/shop/.

Ik heb een product gekocht/ben lid geworden van PLUS, maar ik heb nog niets ontvangen.

Als je een reisgids bij ons koopt krijg je altijd een bevestigingsmail met de titel 'Welkom bij Kleine Wereldreiziger PLUS'. Je kunt daarmee je persoonlijke wachtwoord aanmaken en inloggen via https://leden.kleinewereldreiziger.nl/. Hierna heb je in Kleine Wereldreiziger PLUS toegang tot alles wat je hebt aangeschaft. De mail komt wel eens direct in de spam terecht of zelfs in de prullenbak. Je mag altijd mailen naar info@kleinewereldreiziger.nl maar sneller is het dan om naar https://leden.kleinewereldreiziger.nl/ te gaan en hier met je mailadres de wachtwoord vergeten functie te gebruiken.